"Το αχόρταγο" Πόπη Συνοδινού









 "Το αχόρταγο"

Έχω ένα αγρίμι μέσα μου,
κάνει λιτανείες με ονόματα,
κάνει συναντήσεις παράξενες όταν μύστες ανάβουν τα φεγγάρια.
Ξεχειλώνει τον χρόνο , σκορπώντας τον στο πουθενά και ανάμεσα στο πάντα.
Την μια στιγμή θέλει αγάπη,
την άλλη θέλει έρωτα, μετά θέλει αλήθεια,
άλλοτε διψασμένο με κοιτά με μάτια λυπημένα, να περπατήσει λέει θέλει σε όλα τα απάτητα.
Έχω ένα αγρίμι μέσα μου,
κάποτε με κοιτά σαν ένα βρέφος που θέλει μέσα στην νύχτα το βυζί,
κάποτε με κοιτά σαν ένας άνθρωπος που ανακάλυψε το μυστικό της αθανασίας…
Το ταΐζω, το περπατώ, το πλένω στην βροχή, το αφήνω να λιαστεί,
όλα μπορώ να του τα κάνω.
Ένα όμως δεν μπορώ, να προσποιηθώ πως δεν υπάρχει..
Πόπη Συνοδινού
Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και κείμενο που λέει "Έχω ένα αγρίμι μέσα μου, κάνει λιτανείες με ονόματα, κάνει συναντήσεις παράξενες όταν μύστες ανάβουν τα φεγγάρια. Ξεχειλώνει τον χρόνο, σκορπώντας τον στο πουθενά και ανάμεσα στο πάντα. Πόπη Συνοδινού Του έρωτα 0 κόκκινο"
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...