ΚΛΕΨΥΔΡΑ Φιλαρέτη Βυζαντίου

 ΚΛΕΨΥΔΡΑ

Δεν ήμουν ποτέ λιβάδι
Δεν ήμουν λουλούδι
μήτε ξερόχορτο
Μα ούτε και καπνός από τζάκι φιλήσυχο
Αναρωτιέμαι όμως αδιάκοπα
με τί μοιάζει αυτό το περίεργο
ακαθόριστο , λυπημένο σχήμα μου
Με τί ;
Γυμνή
με λίγη σκέψη σκορπισμένη στα χείλη μου
με λίγο υδροκυάνιο στα μάτια μου
ίσως και λίγη άμμο κινούμενη στα πόδια
ανέβαινα - θυμάμαι -μαύρα σκαλιά
μέσα στη σιωπή του χρόνου
Αγωνιζόμουν
να ξεγελάσω τον ίσκιο μου
να του ξεφύγω
Αδύνατον
Αν ,λοιπόν, δεν ήμουν τίποτε
από όλα ετούτα
τί στ' αλήθεια ήμουνα;
Βραχνό πηγάδι ;
Κάτοπτρο παραπλάνησης ;
Σειρήνα συναγερμού ;
Φρεσκοκομμένο θυμάρι ;
Σφαγμένο αρνί σε άχρονο βωμό;
Τί;
Επιτέλους τί ;
Ψηλαφώ το δέρμα μου
Απαλοί στίχοι με βελούδινη υφή
και το παραμιλητό εμπύρετου έρωτα
Το δέρμα μου ετούτα είναι
Μα εγώ;
Τί;;
Λάθη
Αστοχίες
Παράπονα
Απελπισίες
Χαρμολύπες
Μεταλλικές ευτυχίες
Ξύλινα όνειρα
Ω! Ναι !
Κλεψύδρα είμαι
γυάλινος δρόμος να βρίσκουν οι αγάπες μου
το δρόμο προς την Αχερουσία
Κλεψύδρα είμαι
γυάλινος δρόμος να βρίσκει το φως
η πεταλούδα ψυχή μου
πριν στο σκοτεινό της κουκούλι καεί ...
Φιλαρέτη Βυζαντίου
Μπορεί να είναι εικόνα ένα ή περισσότερα άτομα και κείμενο που λέει "Κλεψύδρα είμαι γυάλινος δρόμος να βρίσκει το φως η πεταλούδα ψυχή μου πριν στο σκοτεινό της κουκούλι καεί... Φιλαρέτη Βυζαντίου Του έρωτα το κοκκινο"
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...