ΟΛΑ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΝ Ειρηάννα Γιαλιτάκη Ντούσια


 ΟΛΑ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΝ

Άπλωσε τα χέρια της στον κόσμο του,
κοίταξε βαθιά μέσα του κι είδε χρώματα κρυμμένα σε μουντό τοπίο,
αφουγκράστηκε τον ήχο της ψυχής του και μαγεύτηκε για πάντα από το βασίλειο της καρδιάς του...
Μαγεμένη νεράιδα εκείνη σε ένα βασίλειο μοναχικής πορείας... Πρίγκιπας εκείνος στον κόσμο της μοναξιάς...
Εκείνη εκεί,
να περιπλανιέται και να ψάχνει το κλειδί της λύτρωσης.
Μόνος και μόνη σε ένα παράλληλο σύμπαν αναζητώντας το φώς της διαφυγής,
της ένωσης...
Έρως και ψυχή σε φόντο γκρίζο.
".... Έλα κοντά μου,
μέσα μου δίχως μιλιά,
δίχως ανάσα,
μην ζητάς να σε δω,
μόνο να νιώσω της ψυχής σου την αύρα και θα σε δω μετά...
Όχημα θα γίνει η αγάπη σου και θα ξεφύγω από το βασίλειο του πόνου μου....
Με σένα πλάι μου θα πετάξω,
μα όχι...
Όχι ακόμα!
Αντέχεις την διαδρομή στο χάος του φόβου μου;
Σσσσσσσ,
μην μιλάς,
μην λες τίποτα...
Είναι νωρίς για λόγια...
Νιώθεις;
Νιώθεις τον ουρανό μου που ανοίγει και το φώς που τον κυριεύει;
Σσσσσσ,
μην λες τίποτα...
Είναι νωρίς ακόμα!
Περιπλανήσου μέσα μου αθόρυβα και γέμισε με, με δύναμη για να σε βρω και να σου μιλήσω εγώ... Χωρίς φόβο πια...
Λύτρωσε με!... "
Μα εκείνη μαράζωνε στην έλλειψη του κι έφευγε το χαμόγελο από τα χείλη της,
χανόταν στον ορίζοντα ,
μέχρι που έγινε άνεμος και χάθηκε στον ουρανό του και φύσαγε στα όμορφα μάτια του μήπως την δει...
Μα ποτέ δεν την είδε...
Και χάθηκε για παντα......
Ειρηάννα Γιαλιτάκη Ντούσια
- ΙΕΡΟΣ ΕΡΩΤΑΣ -
Πρότυπες Εκδόσεις Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...