Στοχασμοί... Ελένη Ταϊφυριανού.

 Στοχασμοί...

Μέρες της μοναξιάς
του θυμού και του αντίο
Μέρες του πόνου
μες του θάνατου το κρύο
Μέρες αγρύπνιας
με στοχασμούς αγίων
Μέρες ανήμερες
με βρυχηθμό θηρίων...
σας ψάχνω πάλι...
Ζυγίζω τα έρμα μου
ισορροπώ τα βάρη μου
πετάω τ' άχρηστα στο κύμα.
Καταποντίζω τις άγκυρες
και κατεβαίνω με μία πνοή
στο βυθό μου.
Ψάχνω στις βυθισμένες μου αξίες
ν' ανασύρω
τις πνιγμένες μου μνήμες.
Να δώσω το φιλί της ζωής
σε κείνα τα ξέπνοα "γιατί"
μήπως κι αρχίσουν πάλι
να με ρωτάνε,
να με ταρακουνάνε,
κι ας με πονάνε...
Έτσι με κρατάνε ζωντανή...
Ελένη Ταϊφυριανού.
Μπορεί να είναι εικόνα ένα ή περισσότερα άτομα και κείμενο που λέει "Να δώσω το φιλί της ζωής σε κείνα τα ξέπνοα "γιατί" μήπως κι αρχίσουν πάλι να με ρωτάνε, να με ταρακουνάνε, κι ας με πονάνε.. Έτσι με κρατάνε ζωντανή... Ελένη Ταϊφυριανού."
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...