ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΝΕΑ ΜΕΡΑ Anna Bacci

 


ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΝΕΑ ΜΕΡΑ


Εγώ εδώ, μακριά,
διαβάζω για σένα.
Περιμένοντας μια νέα μέρα
να ανατείλει.
Εσύ που ζεις
στους σιωπηλούς μου χτύπους.
Στα πολύχρωμα δωμάτια της ψυχής μου,
που κάθε γωνιά είναι γεμάτη από σένα.
Με τη σκέψη σε πλησιάζω.
Βλέπω το χέρι σου να γράφει και σε σταματώ,
βυθίζοντας τα μάτια μου στα δικά σου.
Τα χείλη είναι αναμμένα,
τα φιλιά αναστενάζουν.
Θέλω να ψηλαφίσω τη ζωή,
όλων των εποχών που χάσαμε,
σε μια μέρα ενός αξέχαστου έτους.
Έλα, μην αργείς.
Στα όνειρα.
Στην καρδιά.
Σε όλα γύρω μου.
Ανάμεσα στα χέρια σου,
σαν θάλασσα σε καταιγίδα,
περιμένω τα φιλιά σου...

Anna Bacci

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...