ΓΕΛΩ ΚΑΙ ΞΕΓΕΛΩ Γιαλιτάκη Ντούσια Ειρηάννα

 


ΓΕΛΩ ΚΑΙ ΞΕΓΕΛΩ

Γελώ!!!
Το πρόσωπο μου γεμίζει φως και εγώ λάμπω και συνεχιζω να γελώ!!!
Απέναντι μου ή ζωή, με φωνάζει!
Μου κλείνει το μάτι και τρέχοντας φωνάζει "Πιάσε με".
Εγώ κάνω πως δεν ακούω,
μ' αρέσει να παίζω μαζί της,
να την ξεγελώ.
Γελώ πιο δυνατά, ξεκουφαίνω τον κόσμο, αντιδραστικά σε ότι με ενοχλεί έτσι ώστε να το ξεκάνω!
Έρχεται ο χρόνος και με απειλεί!
Μα συνεχίζω να γελώ,
δεν φοβάμαι τις απειλές, τις εξοντώνω με χαχανητά!
Νευρικά με πλησιάζει και μου λέει " σοβαρέψου μεγάλωσες" .
Του βγάζω την γλώσσα και τρέχω πιο δυνατά, πιο γρήγορα...
Λαχανιασμένη γυρίζω και και του λέω
" δεν μπορείς να με πιάσεις"!
Και γελώ πιο δυνατά!
Ανακατεύονται οι καταστάσεις σαν τα μαλλιά όταν τα φυσά το αγερι και παίζω μαζί τους κάνοντας ελιγμούς.
Όλη η ζωή μου μπροστά να μου φωνάζει...
"Τρέξε πιο γρήγορα,
πιάσε με"!
Την ξεγελώ και κρύβονται σε ένα στενό κάπου στην μέση της διαδρομής και την παρατηρώ,
την τσεκάρω!
Κόβω δρόμο και πηδώ τις λακκούβες αποφεύγοντας να πέσω μέσα τους... Φανερώνομαι μπροστά της και την ξαφνιάζω!
Ναι!!
Γελώ και της λέω.....
...." σε κέρδισα"!
Έρχεται ο χρόνος από πίσω μου,
γυρίζω τον κοιτώ και του φωνάζω
" φτου ξελευθερια" !!
Τον κέρδισα και αυτόν!
Και συνεχίζω να γελώ κρατώντας στα μάτια μου τις εικόνες που κέρδισα, λάφυρο για το τέλος που θα έρθει και κληρονομιά στα παιδιά μου οταν φύγω!
Γιατί το παιχνίδι ήταν άνισο μα εγώ τα κατάφερα με σύμμαχο το γέλιο!

~ Ειρηάννα Γιαλιτάκη Ντούσια~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...