"Αστερόγραμμα"Γιάννης Φιλιππάκης


 "Αστερόγραμμα"

Φεύγω
Σ αφήνω τον μισό εαυτό μου
κι ένα χαρτί περιστέρι ακέραιο.
Φεύγω, για της τρυφεράδας το θέρετρο
καλεσμένος των άδοξων της αγάπης.
Αναριγούν
οι φυλακισμένες λέξεις
που δεν άκουσες
με των ματιών σου την ακοή.
Νύχτα εικοσιτετράωρη !
Πριν φτάσει στους ουρανούς το αίμα μου
εγκαταστάθηκε η ψυχή μου.
Ασώματος
ξενυχτώ όπου κοιμάσαι,
στεφανωμένος με τον οίστρο του πράσινου.
Φεύγω
ασήμαντρος,
φρεσκοκομμένος αρχαίου καημού.
Πριν ξυπνήσεις
στα σπλάχνα μου σε ντύνω
κι ένας ολόφρεσκος κλοπιμαίος υάκινθος
στο προσκεφάλι από μένα,
δικός σου είναι
που θα ανθοζωεί με το παμπάλαιο των ποιητών δάκρυ
ή
το δικό μου.
Δικά σου είναι.
Από την ομώνυμη ποιητική συλλογή μου,εκδ. Δρόμων
Γιάννης Φιλιππάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...