"Γεννήθηκα για σένα"

 


"Γεννήθηκα για σένα"

Σήμερα ένα δάκρυ μόνιμος σύντροφος.
Λέξεις ειπώθηκαν
που σαν λεπίδια χαράζουν την καρδιά
αιμορραγώντας την..
Θέλω να φωνάξω
και το χρόνο να γυρίσω πίσω
σβήνοντας τα παράπονα, αντικαθιστώντας τα με λόγια αγάπης.
Ο έρωτας μου ξεχειλίζει σε κάθε σκέψη, σε κάθε θύμηση σου.
Αναρωτιέμαι....
Είναι δυνατόν να μη με θέλεις;
Αλήθειες ειπώθηκαν
εξ αρχής μεταξύ μας,
γιατί μας αρέσει το φως.
Αγκάλιασα την ψυχή σου,
με τρυφερότητα και σεβασμό
και εγώ σου έδωσα
ολόκληρο το είναι μου.
Γεννήθηκα για σένα
και αυτό δεν είναι μόνο λόγια,
το σκίρτημα της καρδιάς μου
το ομολογεί.
Σφίξε με στην αγκαλιά σου
για να ακούσω τα λόγια
που αφήνουν οι χτύποι σου
και εγώ θα αφήσω

μέχρι και την τελευταία μου ανάσα
στην άκρη των χειλιών σου.
Στο φωνάζω...
Είμαι δική σου
εκφραστή των ονείρων μου.
Μ' ακούς;;
~Νόρα Ξένου~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...